Thursday, April 22, 2010

Inspirasjonsprisen!



Jammen ble det ikke meg som vant inspirasjonsprisen fra Bergene Holm Trelast! Hannah er kjempeglad for sin lekestue som heter Hannahs Hus og veldig stolt av sin storebror(les: meg) - og det er resten av familien også! Det ble i dag en verdig prisutdeling med taler fra både Asgeir Borgmoen og Tone Bente Bergene Holm. Hele avdelingen til Hannah var invitert og koste seg i hagen med kake, boller, is og brus samt underholdning av Asgeir. En morsom dag for liten og stor:-)

1 comment:

  1. Utrolig flott lekestue du har laget til din søster. Jeg har vært på jakt etter et slikt hus til mine to jenter men har ikke klart å komme over det perfekte - inntil jeg så ditt.
    Jeg ønsker å høre med deg om du ønsker å dele disse tegningene og materialeforslagene med meg. Send meg en mail som svar, så kan vi ta videre dialog privat. Min mail er: vibeke_t@hotmail.com

    Håper jeg hører fra deg! Ü

    ReplyDelete